2006/09/08

准备启程 Ready to Set Off

医院最后一天上班的情形简直无法想像,原本四个人负责的厨房,调走食物经理后已经忙得不可开交,偏偏在我的最后一天,只安排了我和另一个新同事,深深地感觉到自己是如何地被“物尽其用”。

明天,我将到英国的南安普顿和朴茨茅斯两个小镇分别逗留的两天及三天。过后,我将在伦敦逗留了五天。这也是我在英国期间,第一次独身上路,当然是在朋友的收留下,离天NORWICH 超过一个星期。告别Norwich, 期待新知识、新体验!

I had a terrible last day working at the hospital, they only arranged two hosts for our kitchen! They used to have four assistants working in one kitchen. After restruturing, they took off the post of Chef Manager, therefore the rest of the kitchen hosts have become busier than before.

Forget about those unhappy things in the hospital. Tomorrow, I am going to visit my friends who live in Southampton, Portsmouth and London respectively. I shall leave my blog for at least two weeks. After saying goodbye to Norwich, I hoped for a fruitful trip, filled with friendship and new insights in the UK.

#

2 comments:

Anonymous said...

記得找個鬼佬來愛愛喔€
嘿嘿

Anonymous said...

那麼快就回來這“鬼地方”了﹖
呵呵