2007/07/29

What are they afraid of ?

Information minister Datuk Zainuddin Maidin

Prime Minister Abdullah Badawi

Deputy Prime Minister Najib

Minister of Education Hishammudin

Deputy Internal Security Minister Foo Ah Kiow

Energy, Water and Communications Minister Lim Keng Yik

Prime Minister's Department and de-facto Law Minister Nazri Abdul Aziz

Umno information bureau chief Muhammad Muhd Taib


记住这些人,
他们心里一定很害怕,所以才要对付网上那仅仅1 %的政治部落格。

真话就是真话,就算只有1%的人在说,也是真话。真话不会因此对付了这1%的人就变谎言。

这些人不检讨自己的行政、政策,整天不务正业,
他们到底要把国家带去哪里?

Remember these people,
they are the one who threatened to use harsh laws to control bloggers
.

There are only 1% of the bloggers harping on political issues in Malaysia.

What are they afraid of ?

Listen to people's frustration and criticisms .
Review all the outdated policies and mismanagement in your administration,
Stop oppressing Press freedom and Freedom of Speech!


1 comment:

Anonymous said...

万分尊敬的社党领袖,

你好.

小小意见:

一, 政治
冷眼笑看风云, 智者志取天下.
天生我才必有用, 君不见黄河之水天上来, 匯集百川合成海.

二, 经济
扎根, 困中有木, 木在困中; 资源有限, 大处着眼, 小处着手; 十年如一日, 明天又是一个十年.

三, 教育
因才施教, 因时施教, 因势施教.

四, 公共服务
决策者的独立思考能力: 50%, 跨部门的合作, 协调与整合: 30% , 灌输世界观: 20%.

五, 替代阵线
曲高和寡, 仅能吹皱一江春水. 如何占角, 连线, 静中带动, 动中带静, 全面提升战斗力,
击败民政, 马华, 巫统. 时势造英雄, 州务大臣 / 首席部长 / 部长 / 首相 一职, 只保留
给时时做好准备的领导者.

六, 行动党
知己知彼, 百战 不贻; 不知彼而知己, 一胜一负; 不知彼不知己, 每战必败.

七, 民政
巫统分而治之的产物; 华教四君子, 打入国阵, 纠正国阵, 天大笑话.

八, 马华
格局决定决局, 分享政权, 出卖主权, 问心有愧.

九, 马青
敢怒不敢言, 敢言不敢怒.

十, 巫统
马来选票继续三分, 几成定局, 一党独大, 时日无多.

十一, 公正党
路遥知马力, 日久见人心. 我们都是一家人, 宰相肚里, 能否撑船?

十二, 回教党
我本百家争鸣, 再多一个 "回" 家, 又如何? 回化, 汉化, 赛翁失马, 焉知非福?

祝安康!
无名小卒
Skudai, Johor